Corona voorwaarden
Beste Lilola klant, fan,
We zijn natuurlijk enorm verheugd om jullie vanaf maandag 11 mei opnieuw te mogen ontvangen in onze mooie en gezellige Lilola shop. Er staan alvast heel wat nieuwigheden op jullie te wachten…
Om aan de Corona-maatregelen te voldoen en om onze klanten een veilig gevoel te geven hebben we beslist om vanaf maandag 11 mei op afspraak te werken!
Hoe?
Je maakt een afspraak via de online kalender
op onze website.
Op ma, di, woe en do, kan er per klant gereserveerd worden in een tijdslot van 1 uur.
Per uur worden er max. 2 klanten toegelaten.
Op vrijdag en zaterdag worden er max. 3 klanten toegelaten per tijdslot.
Voordelen?
-
Zeer veilige omgeving (social distancing, ontsmettingsgel, mondmaskers, etc…)
-
Zekerheid dat je onmiddellijk geholpen zal worden
-
Persoonlijk advies zonder gestoord te worden
-
Weinig tot geen andere klanten
-
1 pashokje per klant met ruime afstand zodat elke klant vrij kan bewegen.
-
Je kan eventueel al op voorhand onze webshop bekijken om een selectie te maken
Wat met korte bezoekjes?
-
Korte bezoekjes van +/- 15min kunnen uiteraard zonder afspraak!!
-
Cadeaubon kopen
-
Retouche ophalen
-
Webshop afhalingen
-
Andere vragen, etc…
Ik kom binnen zonder afspraak en wil graag shoppen?
-
Indien er op dat moment een tijdslot beschikbaar is zullen we u met plezier ontvangen binnen dit tijdslot ☺
-
Indien geen tijdslot beschikbaar is maken we samen met u een nieuwe afspraak
Wat kan niet?
-
De corona-maatregelen staan niet toe om met meerdere mensen te komen shoppen:
-
Dus 1 persoon per verkoopster
-
Partner, vrienden of andere leden van het gezin “om mee te kijken” zijn niet toegelaten
-
Huisdieren zijn niet toegelaten
​
Algemene Regels:
-
Kom niet naar de winkel indien u zich ziek voelt en/of recent in aanraking bent geweest met een COVID-19 patient
-
Draag een mondmasker indien mogelijk
-
Ontsmet uw handen bij het binnenkomen met de daarvoor voorziene gel
-
Niet eten en/of drinken in de shop
-
Toiletbezoeken enkel in nood
We willen vooral nogmaals benadrukken dat we de veiligheid van onze klanten en ons personeel op de eerste plaats zetten.
We hopen alvast samen met jullie dat deze onwerkelijke periode snel achter ons ligt en dat we opnieuw het “normale” leven kunnen hervatten.
Remember: We doen voor elkaar en als mensen onder elkaar
Wat betreft Lilola, we hopen dat jullie, onze lieve klanten deze maatregelen zullen volgen en we hopen stiekem dat onze online kalender goed gevuld is zodat we deze moeilijke periode kunnen overleven ☺
Tot binnenkort in de shop!